run-time error

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
Ik werd geroepen bij een buurman die problemen had met zijn computer.
Als de computer wordt opgestart geeft hij de vlg. foutmelding:
hdreg
run-time error"53"
File not found
Hij heeft een nieuwe printer geïnstalleerd en ik heb het idee dat hij de vorige op de verkeerde manier heeft verwijderd.
Vlgs. mij gewoon alle vermeldingen die hij vond d.m.v. selecteren en deleten gedacht dat alles weg was.
Zou deze foutmelding daarop kunnen wijzen en zo ja. Is de fout dan te verhelpen door de oude printer opnieuw te installeren en daarna op de juiste manier.
(TAbblad printers Printer verwijderen en bij tabblad software, alle software verwijderen), of zo mogelijk via een eigen deïnstallatie programma de boel op te schonen?
Bij voorbaat dank.
Gr. Ria
 
Jouw voorgestelde methode zou kunnen werken.
Je zou ook het programma Ccleaner kunnen gebruiken.
 
Dat heb ik al gedaan. Er kwamen 76 fouten tevoorschijn, maar bij opnieuw opstarten kwam dezelfde melding toch weer terug.
Toch bedankt hoor.
 
Ik neem aan dat je die fouten hebt laten verwijderen?
Daarna nog even Regcleaner laten opruimen, wanneer dat ook niet helpt je eigen oplossing proberen?
 
Weet je waar ik ergens de goede regcleaner vandaan haal. Want als je dat niet goed doet heb je ook een probleem heb ik al eens ondervonden. Kun je mij adviseren waar ik een goede vandaan haal op internet?
 
bedankt ik ga het morgen proberen.
Heb de link gevolgd en gedownload.
Gr. Ria
 
Mooi zio,
welterusten en ik hoor het wel.
 
Hoi,
Nog even melden. Ik ben er niet uitgekoem en heb uiteindelijk de computer maar weer teruggezet op de fabrieks instellingen. Alles werkt nu weer als van ouds.
Maar bedankt voor jullie hulppogingen.
Groetjes,
Ria
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan