run-time foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoice

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
steeds als ik verander naar een andere gebruiker staat er hdreg run-time 53 file not fout en als ik dan op oke klik gaat het wel goed maar ik weet niet wat er fout is en wat ik daar aan kan doen al vast bedankt

Ga naar start--> uitvoeren. Typ in msconfig en klik op ok. Ga naar het tabblad opstarten en kijk of daar hdreg word opgestart. Zo ja vink hem uit en klik op ok. Start de pc op en nu moet de foutmelding weg zijn. Succes!

Heb je ook bij de andere gebruikers gekeken, wissel naar de gebruiker met de foutmelding en kijk daar eens.
Die gebruiker moet wel als beheerder zijn aangemeld.

Ik heb alles naar gekeken nergens stond het in maar in een kon ik niet komen kreeg dit :hulp programma voor systeemconfiguratie

Er is een toegand geweigerd- fout opgetreden bij de poging om eenservice te veranderen u dient mogelijk u aan te melden met een beheersaccount als u de opgeven veranderingen wilt doorvoeren . en dat was bij uitvoeren msconfig

De account waar je niet in kan moet je even op beheerder zetten.
Ga naar: configuratiescherm > gebruikers.
klik op account wijzigen, klik op de account waar je niet in kon, en maak hier beheerder van.
Let op dit gaat niet als de account als gast account staat, deze kan je nooit de rechten geven.
Een gast account kan je wel verwijderen en nadien weer terug zetten, de gast die daar op heeft gewerkt kan zijn gegevens kwijt zijn, je hebt echter wel de optie tijdens het verwijderen om alles in een map te backuppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan