rundll is kapot?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

shabba22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2004
aloha,

steeds als ik iets probeerde te openen op mijn pc ging het niet open en mijn pc werd er eigenlijk alleen maar trager op, als ik dan mijn pc afsloot kreeg ik een melding dat rundll niet werkte (of zo iets dergelijks) en ik moest het handmatig beeïndigen. sinds een tijdje sluit ik dat rundll maar van tevoren via taakbeheer af gelijk als ik mijn pc opstart, dan kan ik in ieder geval nog dingen openen enzo... maarja nu is eigenlijk mijn vraag: hoe kan ik het oplossen dat ik sowieso geen foutmeldingen meer krijg van dat rundll en dat mijn pc dus gewoon werkt zoals hij hoort te werken?

ps. ik gebruik windows xp home edition.

greetzz shabba

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij!

Het is voor ons toch heel belangrijk om de precieze melding te weten. Dan kunnen we misschien de oorzaak achterhalen.:)

ow haha eehm ik heb even gekeken en de melding is zo'n op poppend schermpje met "programma beeïndigen: rundll32.exe" en naja dan moet je op nu beeïndigen klikken

groetjes

:thumb: ik heb even een complete systeemscan gedaan met ad- aware en na een helehoop "rotzooi" gevonden en verwijderd te hebben blijkt mijn probleem ook verdwenen te zijn, bedankt voor jullie hulp in ieder geval!

groetjes shabba

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan