RunDLL probleem: computer start niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Warsaw

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
1
Beste PC-gebruikers,

Sinds een paar weken heb ik een nieuwe Acer Aspire 7740 G en heb er heel veel plezier van.

Op de laptop heb ik Avira Antivir Personal geïnstalleerd. Deze waarschuwde mij bij een bepaalde download -het was een computerprogramma maar ik weet niet eens meer wat- dat het een van de bestanden -volgens mij een .exe-bestand- een trojan was. Ik heb Avira dit bestand van de computer laten verwijderen.

De schadelijke bestanden, die herinner ik me dan wel weer, waren Wcd.exe en sshnas21.dll. Laatstgenoemde was dan wel een trojan of een virus, Windows 7 zei wel steeds dat ie die niet kon vinden. Ik heb RegCure geïnstalleerd en die zou alle fouten hebben weggehaald.

Ik zet een uur geleden m'n computer aan en ik krijg alleen een zwart scherm met een cursor! Ik sluit 'm af, start 'm in veilige modus en nog steeds niks! Zwart scherm, cursor, meer niet.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
 
Probeer Hirens boot cd eens. Misschien kun je dan via de mini xp wat bestanden van je hdd halen.

En als je een recovery cd hebt of een installatie cd dan zou ik die maar gebruiken om je pc overnieuw te installeren....;)

Das volgens mij de snelste (makkelijkste manier)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan