Rundll

Status
Niet open voor verdere reacties.

dansplaat

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Berichten
185
Bij opstart van de computer krijg ik de pop-up window RUNDLL "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\PROGRA~1\NEWDOT~2.DLL Kan opgegeven module niet vinden".
Hoe kan ik dit verhelpen (herinstallatie van bepaalde items van Windows XP? Downloaden van bestanden ?).
Groeten!

N.B.: Onder de folder Program Files heb ik geen subfolder Newdot... staan.
 
neem deze topic maar eens door, als je bent geholpen ben je van je problemen af :)
 
Het zou spyware kunnen zijn. Lees daarom -->dit<-- goed door en als het dan nog niet is opgelost, plaats dan dáár een Hijack-this log.
 
Ja dat weet ik, maar ik heb gewoon copy paste gedaan.:eek:
 
Heb ik ook last van gehad, ik heb het zo opgelost:
Start > Uitvoeren > msconfig > OK.
Zet dan een vinkje in het hokje voor: C:\PROGRA~1\NEWDOT~2.DLL en het probleem is opgelost (bij mij tenminste wel:))
 
Geplaatst door Rick_Klein
Heb ik ook last van gehad, ik heb het zo opgelost:
Start > Uitvoeren > msconfig > OK.
Zet dan een vinkje in het hokje voor: C:\PROGRA~1\NEWDOT~2.DLL en het probleem is opgelost (bij mij tenminste wel:))

Dat is dus niet de oplossing !!!

Volg het advies van megabit maar op.
 
Het probleem van het opstarten wel maar newdot zit nu nog steeds op je pc en die heb je liever niet erop zitten
 
Dat is inderdaad niet helemaal de oplossing. Maar het spreekt toch voor zich dat je hem daarna kunt verwijderen met spysweeper, HijackThis o.i.d.?
 
Niet op de manier zoals jij het zegt...

Zoals jij het zegt, zou ik denken, alleen even naar msconfig gaan en opgelost... voor de leken die niet weten wat spyware e.d. is zouden dan denken dat hun prob meteen opgelost zou zijn, niet dus ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan