rundll32.exe error

Status
Niet open voor verdere reacties.

casual

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
131
Hallo,
Sinds enige tijd krijg ik een foutmelding als ik via mijn rechter muistoets naar eigenschappen ga (voor beeldscherm-instellingen). De volgende foutmelding verschijnt dan: "In rundll32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten." Het compleet verwijderen van de beeldschermdrivers/-software en weer opnieuw installeren mocht niet baten. Waar zou het mee te maken kunnen hebben? Hartelijk dank voor de moeite.
 
Heb je dat alleen bij je beeldscherm eigenschappen of bij alle rechtermuis bewegingen. Er is nl een virus of spyware waarbij dit probleem ook veel voor komt. Mocht je dus bij alle rechtermuisknop menu's dit hebben dat misschien maar eens scannen op adware en 4russen.
 
Alleen bij beeldscherminstellingen (tabblad achtergrond). Er is al geregeld gescand op adware dmv Spybot en Ad Aware en recente virusscanner.
 
hallo ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb geen xp cd
maar een recovery cd meegekregen en daar helpt de uitleg op uw link mij niet
is er nog een andere manier ?
b.v.d. raymond
 
Ik heb zo 1.2.3 geen andere oplossing. De recovercd kan je wel gebruiken om mee te installeren maar dan ben je ook alle info kwijt van je hd en dat is niet het geval indien je windows over windows installeerd.
 
helaas het staat er niet bij
ik ben zelfs nog via de links verder wezen zoeken maar
microsoft helpt geen mensen die hun software kopen samen met een computer ( oem versie's ) dus zit er waarschijnlijk niets anders op dan de hele boel opnieuw
te instaleren?
of is er nog een ander idee?
 
Het is mij even ontschoten maar heb je ook al eens de drivers van het WWW afgehaald en de videokrt opnieuw geinstalleerd ipv de drivers van xp te gebruiken.
 
ja, daar heb ik ook al een probleem mee gehad
toen heb ik de nieuwste driver op gehaald
want hij kreeg geen beeld op de tv terwijl dat wel zou moeten kunnen, en dat lukt nog steeds niet.
dus heb ik maar een stand alone dvd gekocht.
die stond toch al in de planning.
maar voor de zekerheid check ik de driver.
 
ik heb de nieuwste driver maar het lost het probleem niet op.
Als er nog ideeën zijn hoor ik ze graag.
gr. ray
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan