Rundll32.exe start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

sbasti25

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Berichten
47
hoi..

wanneer mijn computer is opgestart etc...
zou normaal gesproken rundll32.exe op moeten starten bij de services.
dit wordt niet gedaan. weet iemand hoe ik deze weer opnieuw kan starten
ik kan niet bij add service's in taskmanager, run(windows + r) werkt ook niet.
heb al vanalles geprobeerd maar niets lijkt te werken.

regards,
sbasti25
 
Waarom stel je deze vraag? Naar aanleiding van een foutmelding die je op het scherm te zien krijgt?
Wellicht kun je wat meer vertellen over de voorgeschiedenis van dit probleem?
 
het probleem is dat er spyware als file werdt meegegeven maar dat ik per ongelijk de verkeerde service had weggegooid. IK heb de spyware versie van mijn pc kunnen krijgen maar nu moet ik de oude vanuit system32 weer op zien te starten. Aangezien ik deze uit heb gezet heb ik een aantal beperkingen waardoor ik dit niet via een gemakkelijke manier kan opstarten
 
msconfig via run, rundll32.exe kopieren en plakken vanuit dllcache naar normale system32 map (krijg ik geen rechten toe), nieuwe task aangemaakt via taskmanager

dat is het ongeveer. niks wil werken heb al een x aantal keer gereboot dus hier lijkt het mij ook niet aan te liggen.

Regards,
Sbasti25
 
Opstarten met de installatie DVD en dan via de herstel opties de command prompt gebruiken
Met X copy kun je dan de bewuste bestanden kopieren.
van: C:\windows\system32\dllcache
naar C:\windows\system32\
 
Nvm pcschimmert,
Problem solved. blijkbaar was de service constant nog aan het draaien alleen zat hij in een loop waardoor hij niets meer kon.?o_O
heb via commandprompt opnieuw opgestart en pc opnieuw gestart nu werkt het weer als een treintje :) toch bedankt voor je hulp.

Regards,
Sbasti25
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan