rundll32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo even een vraagje wat nu het beste is en wat het probleem is?
Als ik naar eigenschappen voor mijn beeldscherm ga en dan naar instellingen geavanceerd en ik klik Geforce 3Ti 200 aan dan krijg ik een rundll32.exe, en bij meer info word ik doorverwezen naar het volgende..

Analysis Information

Thank you for submitting an error report. The Online Crash Analysis service has processed and analyzed this report and has determined that this crash event was likely caused by:

NVidia Display Driver Control Panel Applet

NVIDIA® Corporation is the manufacturer. We have detected that you are running an old version of NVidia Display Driver Control Panel Applet. To prevent this problem from occurring again you will need to uninstall the old version of NVidia Display Driver Control Panel Applet using Add/Remove Programs in the Control Panel. Then you will need to install the newer version of NVidia Display Driver Control Panel Applet from the NVIDIA® Corporation Web site at http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp. Installing the upgrade over the older version will not solve the problem, you must perform the uninstall before you install the newer version.

If the problem persists, please contact NVIDIA® Corporation and alert them of the problem.
 
Al geprobeerd de oude drivers te deinstalleren en daarna de nieuwe te installeren?
 
nee nog niet maar er moeten volgens hun nieuwe driver's geinstalleerd worden, de vraag is welke want op die site staat zoveel info en downloads
 
Mario zeg even welke ik moet nemen die » Primary Download Site «

» Mirror Site 1
» Mirror Site 2
» Mirror Site 3
welke????
 
ok bedankt mario moet dat bestand ook nog onder een bepaalde map worden gezet of niet?\
 
ok ik zal het proberen als het NIET lukt dan hoor je me nog wel, en als het goed gaat alvast bedankt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan