RunDLL32 foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Op mijn Vista Home-laptop verschijnt soms de pop-up mededeling dat "RunDLL32 niet meer werkt". Soms in hele reeksen direct achterelkaar. Wat moet / kan ik hiermee? Ik heb nog niet gemerkt dat er op dat moment iets vastloopt ofzo. De melding verschijnt wel ook in het logboek bij Fouten.

Wat doe je op het moment als die pop-up verschijnt? Als het iedere keer bij dezelfde handeling op de laptop is, dan kan het zijn dat het programma niet goed werkt.

P.s. als het bij een spel is, dan kan het zijn dat het spel Vista niet ondersteund.

De volledige pop-up luidt: "Windows Hostproces (RunDLL32) werkt niet meer, het programma moet worden afgesloten" . Het verschijnt nu op het moment dat ik filmjes uit mijn archief importeer in mijn videobewerkingsprogramma. Voor dat programma heeft het verder geen gevolgen, ik kan er gewoon in doorwerken. Maar de hele taakbalk staat soms vol met die pop-upjes die ik dan weer één voor één kan gaan wegklikken. En ze verschijnen als foutmelding in het logboek. Met spyware oid kan het niets te maken hebben, hij wordt zowat iedere dag gescand.

ik denk namelijk echt wel dat het met spyware enzo te maken heeft :P
met welk programma scan je dan elke dag?
Niet alle virusscanners hebben ook een spywarescan ingebouwd hé ;)
zo was dit met avg 7.5 nog niet. gelukkig in de versie 8.0 wel

Weet er nog iemand een goede virusscan die ook spyware voor zich neemt?

Ik denk zelf persoonlijk Hitman, maar ik weet niet precies of dat ook antispyware is:(

hitman pro is een verzameling van programma's en antispyware zit daar ook wel tussen ja.

Veel wordt wel gezegd dat hitman pro ook schade aan je systeem kan brengen door het te heftig opschonen :S

Het enigste wat ik gebruik is AVG 8.0 die ook een antispyware bescherming heeft en ik heb nog geen last gehad van virussen en spyware :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan