Rundll32

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElovesJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2009
Hoi, ik weet dat er al enorm veel vragen hier rondom zijn geweest en heb al enkele nuttige tips uit vorige topics kunnen halen maar: HELP! :o

Heb een Rundll 32 foutmelding, vooral als ik een spel speel of iets verwijder (of gewoon meerdere dingen tegelijkertijd probeer te doen)
Heb de computer al ergens binnen gedaan en het is nog steeds zo!

+ Bijkomende: ik verwijder en verwijder zo veel mogelijk (van documenten tot spelletjes tot muziek, ...) van c-schijf omdat die constant zegt dat hij vol zit en ook al gaan er gigabytes af, de volgende dag (of paar uren later) zegt hij dat hij weer vol zit.
Bij logboeken zag ik op het moment van de Rundll32 dat er deze beschrijving werd gegeven:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
- <System>
<Provider Name="Application Error" />
<EventID Qualifiers="0">1000</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>100</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2009-02-20T15:25:07.000Z" />
<EventRecordID>29338</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>PC_van_Elsje1</Computer>
<Security />
</System>
- <EventData>
<Data>rundll32.exe</Data>
<Data>6.0.6000.16386</Data>
<Data>4549b0e1</Data>
<Data>ntdll.dll</Data>
<Data>6.0.6001.18000</Data>
<Data>4791a7a6</Data>
<Data>c0000142</Data>
<Data>00009cac</Data>
<Data>1044</Data>
<Data>01c9936f66d77f9a</Data>
</EventData>
</Event>

Er is tevens rond dat tijdstip (en ook anderen) meerdere foutmeldingen en waarschuwingen geweest, terwijl ik deze niet gezien heb.

Kan iemand me helpen? ALSJEBLIEFT? :(
Ik heb niet veel geld uitgegeven aan een Acer Aspire 6920G om hem na een jaar weer weg te gooien.. :(

Probeer het eens met systeem herstel, om hem naar de datum terug te zetten toen hij wel goed draaide

Laatst bewerkt door een moderator:
Al geprobeerd, helpt niets. :s
Maar goed het probleem is dus weer terug opgedoken (wat ik aanhaalde was van voor herstellingen)

Ik heb hem sinds 4 uur vanmiddag nog maar terug, het is nu half 11, na nog geen 5 uur begon het weer.
Ik heb (op aanraden) alle Sims spelletjes verwijderd, al bij al was er MAAR 3 GIGAbyte ervanaf van c-schijf (dus nog 3 gigabyte over). Wat raar is want zo'n spel was veel meer alleen al en ik had alle uitbreidingen erop staan.

Na nog geen 5 uur zegt dat ***ding hier dat C-schijf vol zit. Nog maar 3,67 MEGAbyte over. :s

+ Tijdens die 5 uur ben ik een dik uur gaan winkelen, op internet gezeten voor mijn studies, en een mapje met spullen van mijn school in van nog geen 25 MEGAbyte in mijn documenten overgekopieerd van mijn mam haar laptop (Die ik gebruikte voor school terwijl mijne in herstelling was)

Hoe kan dit?

Hoe kan mijn c-schijf zich in godsnaam ZELF vullen zonder dat ik ook maar IETS doe? :s

Edit: oh en er staat nu dus bijna niets meer op mijn c-schijf van persoonlijke spullen he. Geen films, bijna geen muziek meer, geen foto's, ok wel nog een aantal maar echt al enorm veel verwijderd. :'(

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan