Runescape Bot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Opagek

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Ik heb gisteren een runescape bot gekocht en toen kreeg ik de bot client er ook bij.
Ik kan de client opstarten en alles selecteren maar als ik dan op finish klik en dan na het laden op het schermpje van de client kijk zie ik :

*knip*

Ik heb op Google gezocht maar ik kon niks vinden.
Heeft iemand misschien een idee waar het aan kan liggen?

Mvg,
Opagek

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Ik heb je informatie even weggehaald.
Waarom vraag je het niet even na bij de verkoper.
een bot doet meestal iets niet regelementairs

Runescape bots kopen word over het algemeen absoluut niet aangeraden, er zijn gratis bots die het werk zelfs beter opknappen dan de betaalde bots.

Ik stuur je even een PM met informatie over scam-sites die bots verkopen.
Edit: kan geen pm versturen.

Duss zet ik hier wel even een kleine tip neer:

Zoek absoluut niet zoals dit voorbeeld!

2hnrz82.png

Verder kan ik je afraden om bots te gebruiken, je loopt extra risico en als je het spel toch zo leuk vind dat je een hoog level wilt zijn, waarom level je dan niet zelf :P

Laatst bewerkt:
ik had de bot al eerder gebruikt en zonder problemen(ook zonder geband te worden) maar ik ben er waarschijnlijk al achter.
Wij hebben namelijk tijdelijk internet van onze buurman(ik niet ik gebruik wifi hotspot op me mobiel om dat ik geen verbinding kan maken met het internet van de buurman) maar heb ik het op mijn broertjes pc geprobeerd en toen deed die het wel maar toen zijn internet even uitviel werkte het ook niet meer en kreeg hij dezelfde melding als mij en toen deed zijn internet het weer en zo ook de bot client.

Bedankt voor alle hulp nu maar wachten tot we ons eigen internet weer hebben:o.

Mvg,
Opagek

PS:wat mij betreft kan deze dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan