Runescape hangt avst en happer etc...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexander1000

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
Berichten
70
Ik spele runescape lekker leuk bla bla bla.
Maar nu zins een dag of twee niks meer ik kan er op vanaf i kwil inlogge begint het happere al soms kan ik inlogge gaat het 2 min. goe den dan valt het gewoon weg happert, en soms wor dik naar een blauw scherm gedaan waar mega veel staat ik kan er gewoon niet uit er komt een error maar ik weet niet ehct wat die error betekent ik wou hem hier plaatsen maar de error verschijnt dit staat er wel in (code : 0xc000000e)

Help mij a.u.b. ik wil terug spelen! :confused:
 
Dat betekent dat je videokaart het spel niet aan kan. Dat betekent een nieuwe videokaart halen. Of een nieuwe computer.
Wat heb jij allemaal open tijden het spelen ?
 
Dat betekent dat je videokaart het spel niet aan kan. Dat betekent een nieuwe videokaart halen. Of een nieuwe computer.
Wat heb jij allemaal open tijden het spelen ?

het probleem doet zich pas sinds een dag of 2 voor.
Hoe concludeer je dan dat zijn videokaart het niet aankan?
 
Of het aan mijn videokaart licht is denk ik een kleine kans ik heb namenlijk in de winkel gevraagd om een pc met goede videokaart voor toch games goed te kunne spele en hij is bijna 2 jaar oud hieronder zet ik wat info maar ik probeer runescape terug te spele want er kwam ooit een error te staan als ik deze misschien hier neer zet weten jullie misschien wat er aan de hand is.

Info PC :

Windows Vista ;s
640 Harde schijf
3072 werkgeheugen

snelheid pc zal het niet liggen en videokaart denk ik ook niet gezien hoe oud hij is + het is sinds 3 dagen (vandaag bijgerekent)

En ik heb altijd MSN open dit zet ik meestal af tijdens Runescape wil niet gestoord worden ;D, en dan lunagang.nl meestal dus 2 internet balkjes nu ik heb wel een dongle die redelijk traag gaat heel traag

Maar oké dan kan hij vasthangen maar wat verklaart dan dat hij vasthangt en dat ik op en blauw scherm terecht komt (precies de boot ofzo, maar het is de boot niet denk ik ) ik ga nu nog eens op runescape en ik zal kijken of de error verschijnt dan kan ik die ook hier plaatsen

Alvast bedankt
 
Sorry ik bedoel bios niet boot ,
Ik heb nog even op runescape geweest ik kwam dus op een blauw scherm, bios denk ik wel

Deze error was het : kernel_data_inpage_error
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan