Runescape Lagg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daaniie

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Hey , dus zoals de tittel al zegt , ik heb lagg bij runescape. Het begon allemaal met mijn normale computer die ik altijd gebruikte , maar die ging kapot. Dus besloot ik om de andere computer te gebruiken die ik nog had , vermits ik daar 5 maanden geleden nog vlot runescape op kon spelen ! Maar bleek dat het nu niet meer zo ging .. Het is een oude computer wat ik wel moet toegeven , maar 5 maanden geleden werkte hij nog perfect ?
Hier zijn gegevens: ADM Duron(tm) Processor
Kloksnelheid:896MHz 496MB ( Dat is ram dacht ik )

Ik heb al met Malwarebytes gescanned en AVG antivirus.
Als ik Runescape speel speel ik ook alleen meer runescape met niets anders open.
Ik hoop hier help te krijgen ..

Greetz , Daan
Ps. Moet wel ff zeggen dat als je een oplossing weet probeert zo goed mogelijk uit te leggen omdat ik niet echt heeeeel veel van computers weet ;)

Verwijder eens alle cookies enzo voort van internet explorer

extra-> internetopties -> verwijderen -> alles vewijderen. Dit kan wat langer in beslag nemen ;)

Als hij het nog niet doet kan je proberen om firefox te downloaden. Dat is een internet browser net als internet explorer. Bij mij werkte runescape eerst ook niet in internet explorer en wel in firefox.

Hier kan je firefox downloaden
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

Heb cookies verwijderd en heb ook met firefox geprobeerd , geen resultaat ..
Kan het soms liggen aan mijn C: Schijf , heb daar maar 10.1gb van de 19gb ( ik zei dat hij oud was he :p ). Moet wel zeggen dat ik niet zoooveeeel lagg , maar toch wel veel te veel lagg om te gaan pken ..

Greetz , Daan

Heb cookies verwijderd en heb ook met firefox geprobeerd , geen resultaat ..
Kan het soms liggen aan mijn C: Schijf , heb daar maar 10.1gb van de 19gb ( ik zei dat hij oud was he :p ). Moet wel zeggen dat ik niet zoooveeeel lagg , maar toch wel veel te veel lagg om te gaan pken ..

Greetz , Daan

Iemand een antwoord ?

Help

Heb nog altijd hetzelfde probleem ! Heb ook gemerkt dat kloksnelheid op 896 MhZ staat wat me behoorlijk laag lijkt ? En nog eens om te zeggen , mijn ram geheugen is 496 Mb

Video RAM: 16 MB Hier zit het probleem waarschijnlijk , wat kan je eraan doen ? Of MOET je gewoon nieuwe computer ?

Laatst bewerkt:
Heb nog altijd hetzelfde probleem ! Heb ook gemerkt dat kloksnelheid op 896 MhZ staat wat me behoorlijk laag lijkt ? En nog eens om te zeggen , mijn ram geheugen is 496 Mb

Video RAM: 16 MB Hier zit het probleem waarschijnlijk , wat kan je eraan doen ? Of MOET je gewoon nieuwe computer ?

ligt er aan als jij nog een betere pci(dat denk ik) video kaart kan vinden dan wel
maar die dingen liggen niet meer in de winkel

ik heb nog wel een pci video kaart hier ergens liggen

maar ik raad je tog aan om een 2 de hands pc te kopen
wat je nu hebt komt uit de stone age lol :p

Uuhhm ik denk dat het ook deels een probleem kan zijn dat je Runescape HD speelt, want runescape heeft de laatste tijd erg veel aan zijn chrapics gedaan, het kan dus zijn dat je pc het daarom niet goed trekt, je kan Standard-detail kiezen ( als je inlogt kun je kiezen tussen SD en HD ) om te spelen,maar je zult merken dat het mindere kwaliteit is ..

Mocht het niet lukken zeg het dan even, dan zal ik duidelijker proberen uitteleggen hoe je in lagere kwaliteit kunt spelen en hoppelijk zonder lag

Grtz, Gillded

Laatst bewerkt:
java.com/nl download nieuwe versie klaar uit download gamebooster 1.20 en start gaming modus :):evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan