RuneScape Member? (PC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rawox

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Hey,

Ik wil graag member worden op RuneScape maar wil het wel graag een beetje goedkoop houden, ik ben op zoek naar een site waar je bijvoorbeeld door te klikken of enquetes in te vullen geld kunt verdienen.

Weet een van jullie misschien zo'n site, ik heb al Bux.to en Gamegoldcash.com geprobeerd maar bij bux wacht ik nog steeds op mn 30 euro en bij Gamegoldcash werkt het niet in NL :(

Iemand misschien andere iedeeen?

Groetjes, Cas

Hey,

Ik wil graag member worden op RuneScape maar wil het wel graag een beetje goedkoop houden, ik ben op zoek naar een site waar je bijvoorbeeld door te klikken of enquetes in te vullen geld kunt verdienen.

Weet een van jullie misschien zo'n site, ik heb al Bux.to en Gamegoldcash.com geprobeerd maar bij bux wacht ik nog steeds op mn 30 euro en bij Gamegoldcash werkt het niet in NL :(

Iemand misschien andere iedeeen?

Groetjes, Cas

gewoon betalen maar tis zonde van je geld ik ben nu combat 107 speel al jaar niet meer en heb het 4 jaar gespeeld allemaal geldverspilling.

Dat weet ik maar al mijn vrienden enzo zijn member, ik vind het ook geldverspilling maar wil wel graag gewoon meedoen...

ik zal gewoon betalen ik speelde ook runescape rond de 2 jaar ben ik 1 jaar lang member bij geweest. als je het echt leuk vind koop je waar voor je geld. maaar anders niet echt. het leuke aan runescape is dat je account blijft bestaan ik ben in 2003 begonnen tot 2004
ben een jaar gestopt tot 2005 en toen ben k weer dor gaan spelen tot 2007.

GEEF JE ACCOUNT DUS NOOIT WEG WANT MISS HEB JE NAAR EEN JAAR ER WEER ZIN IN

Ok, jammer dat er geen echt goed antwoord is gekomen, maar ik heb al een oplossing :D.

Ik ga een tutorial schrijven voor PSDTuts, daar krijg ik 150 Dollar voor, dus dan kan ik eventjes vooruit:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan