Een paar dagen geleden heb ik me door een vriend laten overhalen om runescape te proberen. En ik moet zeggen dat het tot nu best wel leuk was, in tegenstelling tot wat ik had gedacht. Maar dat even ter zijde.
Nu, gisteren was ik bezig met een quest wanneer plots bij het laden van het volgende deel land, ik een zwart scherm kreeg te zien. Ik dacht, ah, geen probleem, ik log me gewoon opnieuw in en opgelost, maar dat bleek dus niet te helpen.
Nadat ik heb ingelogd, kies ik een wereld, runescape laad zoals normaal enkel loopt hij naar het einde vast, loading please wait, blijft staan en een beetje later wordt het scherm zwart. Raar is dat ik wel alle geluiden hoor en dat zelf mijn muis verandert van symbolen om bijvoorbeeld met iemand te praten of een boom te kappen. Mijn vriend kan zelf zien dat ik me inlog op die wereld.
Na wat zoekwerk op google heb ik het volgende al geprobeerd;
-Internetcash (firefox) leegen (ik heb CCleaner daarvoor gebruikt omdat ik niet meteen wist waar die optie zat)
-Java opnieuw ge�nstalleerd
-Firefox opnieuw ge�nstalleerd
-Andere browser geprobeerd
-Computer opnieuw opgestart
Laptop
HP EliteBook 8530p
Windows 7 Professional 32-bit
Processor: Intel Core 2Duo CPU P8600 @ 2.40HGz
Geheugen: 4096MB RAM
Beeldscherm: ATI Mobility Radeon HD 3650
Luidsprekers: SoundMAX Integrated Digital HD
Ik weet het niet meer, hopelijk kunnen jullie helpen.
Vriendelijke groeten,
Provided
Nu, gisteren was ik bezig met een quest wanneer plots bij het laden van het volgende deel land, ik een zwart scherm kreeg te zien. Ik dacht, ah, geen probleem, ik log me gewoon opnieuw in en opgelost, maar dat bleek dus niet te helpen.
Nadat ik heb ingelogd, kies ik een wereld, runescape laad zoals normaal enkel loopt hij naar het einde vast, loading please wait, blijft staan en een beetje later wordt het scherm zwart. Raar is dat ik wel alle geluiden hoor en dat zelf mijn muis verandert van symbolen om bijvoorbeeld met iemand te praten of een boom te kappen. Mijn vriend kan zelf zien dat ik me inlog op die wereld.
Na wat zoekwerk op google heb ik het volgende al geprobeerd;
-Internetcash (firefox) leegen (ik heb CCleaner daarvoor gebruikt omdat ik niet meteen wist waar die optie zat)
-Java opnieuw ge�nstalleerd
-Firefox opnieuw ge�nstalleerd
-Andere browser geprobeerd
-Computer opnieuw opgestart
Laptop
HP EliteBook 8530p
Windows 7 Professional 32-bit
Processor: Intel Core 2Duo CPU P8600 @ 2.40HGz
Geheugen: 4096MB RAM
Beeldscherm: ATI Mobility Radeon HD 3650
Luidsprekers: SoundMAX Integrated Digital HD
Ik weet het niet meer, hopelijk kunnen jullie helpen.
Vriendelijke groeten,
Provided