Runescape

Status
Niet open voor verdere reacties.

ddgraaf

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
Mijn zoontje speelde altijd online Runescape totdat ik problemen kreeg met mijn Pc. Vervolgens hebben Windows Xp eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar nu kan ik niet meer voor die aap op de site komen van Runescape. Dit moet denk ik ergens in de beveiliging zitten maar ik kan het niet vinden. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad of die weet wat ik aan c.q> uit moet zetten in de instellingen.

Alvast bedankt.

Groeten Hannes de Graaf

ik ken dit spel niet maar had wel na herinstallatie problemen met andere spelletjes

heb je soms een popupkiller op je computer zitten?

als je naar de site gaat en direct de controlknop ingedrukt houd zie je bovenin een optie verschijnen om de popup toe te laten

Pop Up

Het is niet het probleem van de pop-up die staat namelijk niet aan. Ik kan normaal inloggen en door de verschillende pagina,s gaan maar als ik op de pagina kom waar je dus moet inloggen krijg ik eeen zwart veld met linksboven in de hoek een klein vakje wit met een rood kruis erin?????

bij mij op school spelen ze ook vaak alleen vind ik er nix aan:p
als we dan een tussen u hadden gingen ze het ook spelen maar deed hij het ook niet en probeerde ze dit:
**eerst klik je op login.
**dan staat er onder "high" en "low": Select Java Version - only change this if the default doesn't work

daaronder kan je dan verschillende dingen kiezen, probeer dat is

sux6:thumb:

Marie en Kevin hartstikke bedankt zat hem inderdaad in de Java. Die was niet geinstalleerd. Probleem opgelost.

Groet Hannes de Graaf

ik speel runescape ook!!
Ik ben vrij goed want ik speel het al 5 jaar.
Maar ik heb nu momenteel ook problemen.
Ligt aan java
Er komt eerst een wit scherm met het icoontje van java.
Dan moet ik een halfuur wachtten en dan kan ik pas beginnen te spelen.

wat soms helpt is om op "vernieuwen" te klikken.
bij mij blijft java soms ook hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan