Runescape?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soleiman

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
86
:confused: met runescape gaan er steeds spullen van me weg
volgens mij is het een keylogger of een ander soort virus want kan ik het best doen?
 
w8woord veranderen, security questions veranderen maar eerst je pc scannen op virussen. (ik betwijfel of het wel een keylogger is, de meeste runescape spelers zijn <10 jaar. Waarschijnlijk heb je je w8woord aan iemand vertelt of weet iemand de antwoorden op je security questions.)
 
speelde vroeger het spel ook , keylogger kan niet want meestal is dan meteen alles weg!

ik zou als ik jou was maar je wachtwoorden veranderen , je questions en scannen op virussen zoals degenen hier boven me zegt!:thumb:
 
zo dom ben ik niet ik geef me pw niet aan iemand maar
ik stond op de zelde plek en ik ging naar me bank en alles was weg :S dus rs zelf heeft het gedaan denk ik :S
 
Waarschijnlijk heb je een bestand van iemand gekregen waar een keylogger in verborgen zat!
Je password gewoon veranderen dus!
 
Geloof me nou maar, je vriend waarmee je je account sharede naait je nu, runescape spelers zijn meestal niet de slimste personen om keyloggers te maken of te leechen.
 
Laatst bewerkt:
Ja. zal best kunnen :S

maar jagex zelf kan het ook zijn tog?
 
Ja. zal best kunnen :S

maar jagex zelf kan het ook zijn tog?

Nee dat doen ze niet je wachtwoord veranderen ze proberen hackers tegen te gaan!
De acount in het spel die een kroontje boven hun hoofd hebben zijn mods kijken of alles goed gaat dus geen ruziën enzo!
 
Rs

Ik denk niet dat iemand je recovery questions weet want anders had hij je wachtwoord verranderd, en kon je er zelf niet meer op.
Het kan wel een Keylogger zijn, of je hebt je wachtwoord aan iemand verteld.
maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan