Runtime error '430' - Probleem op Windows Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diono

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Waar Vista mij vooralsnog goed beviel, ben ik nu toch op een probleem gestuit. Als ik een programma wil openen, krijg ik de volgende foutmelding:

errorqm1.jpg

Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik diegene zeer dankbaar zijn:)

Welkom bij Helpmij.nl

Welk programma gaat het over?

Bedankt voor je reactie:)

Het gaat om het programma Oedit, een programma dat oorspronkelijk is geschreven voor Windows XP. Er is toen een 'Vista Oedit Fix' geschreven, waarmee het programma op Windows Vista zou moeten werken. Bij mij kwam er echter deze foutmelding in beeld.

Het programma is trouwens een proggie om dingen uit de Fifa-game te editten;)

Ik heb nou al weer 3 kwartier zitten zoeken, maar het enige dat ik heb kunnen vinden ( en ik kan het niet meer terug vinden) is bij microsoft de nieuwste versie van MDAC dowloaden en die installeren. Verder zou ik het niet weten.

Ik heb nou al weer 3 kwartier zitten zoeken, maar het enige dat ik heb kunnen vinden ( en ik kan het niet meer terug vinden) is bij microsoft de nieuwste versie van MDAC dowloaden en die installeren. Verder zou ik het niet weten.

Dankjewel voor je tijd en het zoeken. Ik zal het proberen:D

Is het logisch dat je, als je op uitvoeren klikt, niks meer ziet en het lijkt alsof er niks meer gebeurt? Dat is bij mij het geval als ik MDAC download..ik weet niet of dat klopt. Ik heb namelijk niet zo veel verstand van pc's. Alvast bedankt:)

Vraag verplaatst naar Windows Vista sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan