runtime error "53"

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariekedaan

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
70
hoi allemaal


Ik heb gister een nieuwe pc gekocht met windows xp en nu krijg ik steeds als ik de pc opstart een foutmelding (runtime error "53") weet iemand wat ik daarmee moet doen ????????
groetjes marieke
 
Je zou het volgende kunnen proberen:

Ga in IE naar Extra - Internet Opties - Geavanceerd - Vinkje bij "Melding van elke scriptfout weergeven" weghalen.

Lijkt op fout in script (Java)


Succes
 
ik heb ff gekeken maar die stond al niet aangevinkt dus dat is het niet maar toch bedankt voor de moeite

groetjes
 
En deze nog even doen: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen.'
 
die stond ook al aangevinkt dus ook dat is het niet

maar toch bedankt groetjes
 
Heb je ook toevallig een programma van internet gehaald,geinstalleerd en werkte het niet ?

PC is nieuw dus ga er vanuit dat het niet direct in de Spyware hoek zit.

Neem aan dat SP1 en updates geinstallerd zijn ?
 
de updates zitten er allemaal op heb ik gisteren meteen gedaan en het enigste waar ik verder nog problemen mee heb is dat ik shareaza heb gedownload en die werkt niet maar dat ligt waarschijnlijk aan de router en verders kan ik de linken die ik in hotmail krijg niet openen door erop te klikken die moet ik echt kopieren en plakken
 
Voor Shareza zul je wellicht poort open moeten zetten of in firewall of in je router (?!)

En als je nou eens in msconfig in scherm startup,de vinkjes weghaald behalve bij alle eventuele antivirus en firewall prog wat is dan het resultaat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan