Runtime Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb foutopsporing niet uitgeschakeld en krijg dan steeds het volgende bericht (zie bijlage)

Twee keer klikken en dan is alles ok maar waar ligt dit aan en hoe kan ik het verhelpen??

Als ik foutopsporing uitschakel dan krijg ik links onder weer dat vervelende gele uitroeptekentje......

grt egkok

Bijlagen

• runtime.jpg
    runtime.jpg
    10,3 KB · Weergaven: 34
Welke versie van IE heb je? misschien eens een nieuwere versie downloaden/installeren. Ff op spyware controleren

Ligt toch aan de website die je bezoekt.

Of je zet foutopsporing uit en krijgt het uitroepteken of je zet het niet uit en je krijgt die melding in het scherm

nwste van alles..... dus daar ligt het niet aan. zal maar dat uitroeptekentje accepteren.... voorlopig... ik krijg die melding bij vrijwel elke site....... dus wel hinderlijk

Zo moet het staan: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven.'

ja gezina maar dan krijg ik dat gele uitroeptekentje weer ik wil die fout eruit hebben enwel voorgoed.

Net wat M@rio zegt, ligt vaak aan de website hoe deze is gemaakt e.d. Ik heb vrijwel altijd dat gele ding linksonder, weet niet beter. Komt ook omdat ik ActiveX geheel heb uitgezet. Mogelijk komt er nog een bevredigend antwoord voor je! :) (verwijder ook even je tijdelijke internet-bestanden (ook de offline items) en wis de Geschiedenis anders kijkt IE nog naar oude zooi, in IE/Extra/Internet-opties)

Mario heeft gelijk, het ligt aan de pagina’s die je bezoekt in combinatie met de beveiliging niveau van je IE. Ik neem aan dat je IE 6 gebruikt met alle updates dus deze houdt de boel dicht.
Gezina was ook duidelijk over ActiveX.
Dus, conclusie: beter dat gele DING :D :D linksonder dan minder veilig op internet.

grtz
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan