Runtime Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

e.h.severin

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
Als ik in het programma PSP8 iets wil opstarten, dan lukt het niet en als ik alles heb afgesloten krijg ik de volgende melding: VisualCC++Runtime Library

program.......\PaintShopPro.exe

R6025

pure virtual function call

Hoop zo dat iemand mij kan helpen hiermee.
Alvast bedankt.
Gr.Gerda

programma verwijderen en systeem herstel uitvoeren, selecteer een tijd dat je deze fout niet had, en daarna psp 9 weer terug zetten. Heb je wel een legale psp9?

Alles gedaan wat jij schreef, maar heeft niet geholpen. Weet je nog meer te doen?

ik heb het eens gehad met een illegale psp8, zelfs na formaterren van psp bleef de fout bestaan terwijl het ooit eens goed heeft gewerkt. ik ben weer terug bij de (legael) psp7 omdat ik er geen oplossing voor kon vinden. Mocht je legale versie hebben dan contact opnemen met JASC

Geplaatst door ElineK
download dit eens en installeer het na het gescand te hebben op virussen en spyware, het zou je een eind op weg moeten helpen.

http://www.pcmightymax.net/cgi-bin/view.cgi/google57/download.html?runtime

Doe dat maar niet. Ik heb al meerdere mensen moeten helpen nadat PcMightyMax hun pc's de vernieling in had geholpen. :(

Scannen op spyware doe je met AdAware SE of Spybot - S&D, scannen op virussen doe je met je antivirusprogramma.

Maar hier lijkt het probleem veeleer met Visual Basic Runtime Libraries te maken te hebben. Misschien zijn die corrupt.

Ik heb dit gedownload, maar weet niet waar ik het moet installeren. In welke folder.

Kan iemand mij dat vertellen misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan