runtime error

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.smit60

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2005
Berichten
8
Goedemiddag,

Als ik een berichtje in Word wil maken, dan krijg ik na een regel typen, de volgende melding in een venster genaamd:

Microsoft Visual C ++ Runtime Library

In het venster staat:
Runtime Error!
Program: C:\ProgramFiles\MicrosoftOffice\Office11\Winword.exe
This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information

Als ik dan op ok druk ben ik alles kwijt.

Kan iemand mij vertellen wat ik hier mee aanmoet en hoe ik het programma weer wel kan gebruiken, bij voorbaat mijn dank.

groetjes aad smit
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik het emailadres uit het bericht halen. Tenzij je overspoelt wilt worden met spam.
 
Hallo !

Meestal onstaan dit soort problemen na het gebruik van een registercleaner die bepaalde Active-X elementen verwijderd heeft.

Heb je een registercleaner gebruikt en een back-up gemaakt, probeer dan es deze terug te zetten.
Opnieuw opstarten en kijken of de foutmelding verdwenen is.

Zoniet, ben ik bang dat je Word opnieuw moet installeren.


Greetz,

Harry.
 
Hallo Harry, hoe moet ik Word opnieuw installeren, toen ik het kocht was het al op de pc geinstalleerd en ik heb geen cd-rom van windows xp

groetjes aad smit
 
Laatst bewerkt:
Hallo !

Heb je bij je PC geen CD's gekregen ?

Meestal wordt er wel een of meerdere bijgeleverd met geinstalleerde hulpprogjes, w.o. Microsoft Works o.i.d.

Zo nee, heb je een probleem.

Je kunt nog systeemherstel proberen naar een datum voordat het probleem optrad.


Werkt dat ook niet, zul je de ongetwijfeld bijgeleverde systeemherstel/rescue CD/DVD moeten gebruiken.


Zorg in dat geval wel voor een back-up van je bestanden.


Greetz,

Harry.
 
Hoi Harry,

Ik heb geen cd-rom meegekregen, ik heb wel een officiele licentie, maar niet een cd-rom.
ook heb ik systeem herstel geprobeerd maar dat ging niet verder terug dan september.
Ik heb wel een stukje gelezen op het forum onder software, microsoft office, word, runtime error maar dat gaat over adobe en over een fotoprogramma maar niet over word. het schijnt te gaan over een bestand genaamd state,dat Moet je maar even lezen misschien dat jij er iets van begrijpt maar ikke niet.
groetjes aad
 
Hallo !

Klopt, die runtime-error kan bij allerlei programma's optreden !

Van de week nog meegemaakt bij een CA Trust-Internet Security progje.

Of bij een brandprogramma.

De oorzaak is altijd hetzelfde n.l. een ontbrekend bestand in het betreffende programma.

Ik heb het altijd nog het makkelijkste opgelost met het verwijderen en opnieuw installeren van het betreffende programma.

Als je dat niet hebt wordt het lastig !

Dan zou ik zo geen andere oplossing weten.

Mischien iemand anders ?

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan