Runtime error

Status
Niet open voor verdere reacties.

vikingator

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2007
Als ik pcm 07 wil opstarten (computerspel)
Dan krijg ik deze foutmelding

naamloosna4.gif

Dan krijg ik daarna een pcm.exe foutmelding

Weet iemand hier een oplossing op.

Bvd!

Beetje moeilijk lezen zo. Zou je een printscreen van alleen de melding kunnen maken?

Na even de error te hebben gegoogled (r6025) blijkt het een c++ fout te zijn. De oplossing die ik hiervoor tegenkom op het web is het opnieuw instalren van het programma.

Even een backup maken van je save games en PCM opnieuw instaleren. Waarschijnlijk werkt het daarna wel weer.

succes

Na even de error te hebben gegoogled (r6025) blijkt het een c++ fout te zijn. De oplossing die ik hiervoor tegenkom op het web is het opnieuw instalren van het programma.

Even een backup maken van je save games en PCM opnieuw instaleren. Waarschijnlijk werkt het daarna wel weer.

succes
Nee, helpt niet :s al 10 x geprobeerd

Heb je je pc al schoon gemaakt? Virusscan enzo? Of onlangs nieuwe software geinstalleerd?

Mocht je nou toevallig je mediaplayer geupdat hebben naar 11, kijk dan ook eens hier

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=280887&highlight=r6025

En probeer op deze site ook even te zoeken op de foutcode r6025, want er zijn meer mensen die dit probleem tegenkomen en vrijwel allemaal met een ander programma. Misschien zit daar een oplossing tussen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan