Runtime error

Status
Niet open voor verdere reacties.

annemarie7

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2004
Er is een probleem op de pc van mijn zoon.
Wanneer ik internet explorer wil starten krijg ik volgende melding :
Paygcore.search.searchdeteti...
<NULL>
Ik kan hierbij niks anders doen dan Ok.

Dan krijg ik volgend venster:
Microsoft Visual C ++ Runtime Library
Runtime Error
Program C: \ Program File \ Internet Explorer \ iexplore.exe
This program has requested the Runtime to terminate it in an unusual way
Please contact the applications support team

Hierbij kan ik weer enkel OK doen waarna Internet Explorer sluit; ik kan dus niet op internet . Het is dus ook niet mogelijk een programma te installeren om spyware of adaware op te sporen (denk ik tenminste)

Het besturingssysteem is Vista.
Ik heb nagezien via configuratiescherm en internet-opties of foutopsporing in script uitschakelen aangevinkt staat en dat is zo.
Ook heb ik met systeemhertsel de computer teruggezet op een herstelpunt van een maand geleden, ook dit heeft niks veranderd.

Kan iemand me helpen dit op te lossen?

Hartelijk dank bij voorbaat

Mogge!

Wat je zou kunnen proberen:

Internet Explorer,
Extra,
Internet opties,
Geavanceerd,
Scriptdebugging inschakelingen uitvinken.

daarna virusscanner en ad- / spyware draaien, wanneer alles weer als een zonnetje loopt Scriptdebugging inschakelingen weer aanvinken en kijken of alles nog steeds werkt (eventueel tussendoor opnieuw opstarten).

Succes!

Heb dit ook al eens gedaan maar niet via Internet Explorer want als ik daar op Extra en Internetopties klik, is er niks meer te zien dus heb ik dit via Configuratiescherm gedaan maar helaas, dit heeft niks geholpen.

Daar kan ik niet direct op antwoorden, de pc staat namelijk niet hier en ik ga maar pas vrijdag bij mijn zoon, maakt dit enig verschil? Zal hem eens bellen vanavond om dit te vragen

Zo ver ik weet zijn versies van IE ouder dan versie 7 niet compatible met Vista.
Maar wellicht dat iemand hier je beter kan helpen, even afwachten ;)

In ieder geval succes verder. :thumb:

Ik ben er eigenlijk zo goed als zeker van dat het versie 7 is.
In alle geval bedankt voor de moeite.

Lijkt mij inderdaad ook aangezien het OS Vista is, vandaar dat ik 't maar aan de échte slimmerikken hier overlaat ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan