runtime error

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Hallo,

Sind kort krijg ik steeds halverwege videofilmpje, de boodschap this application has requested te runtime enz enz.
Wat moet ik hiermee? Hoop dat iemand mij kan helpen.

Gr. RiaFaasse

Ligt eraan met welke applicatie/programma het filmpje wordt afgespeeld.

Ligt eraan met welke applicatie/programma het filmpje wordt afgespeeld.

Hoe kan ik dat zien? Het is het filmpje van de vogelbescherming live-video, ging eerst goed, maar nu krijg ik iedere keer die melding, dus dacht ik dat er iets op mijn pc fout zat.

Wat ik bedoel is: wordt dat filmpje via een website d.m.v. je mediaplayer afgespeeld of via de flasplayer in je browser?

Flashplayer verwijderen en opnieuw installeren of updaten.
Beste is verwijderen (configscherm>software of in Win7 Programma's en onderdelen) en de laatste versie downloaden.

ga dit proberen, zal het melden als het nu goed gaat, Heel erg bedankt voor alle moeite.
Gr. Ria
Flashplayer verwijderen en opnieuw installeren of updaten.
Beste is verwijderen (configscherm>software of in Win7 Programma's en onderdelen) en de laatste versie downloaden.

Kijk/lees even deze site (Engels) over evt. problemen met de flashplayer .Van hieruit is het vrij lastig te beoordelen wat er mis mee is het kan zowel de antivirussoftware alswel de veiligheidsinstellingen v.d. browser zijn die de active X besturingselementen blokkeert. Blijft de vraag,heb je die problemen met flashplayer altijd gehad en doet zich het probleem voor op meerdere sites? (zou ik 's uitproberen op b.v. YouTube)

heb deze problemen nog nooit gehad.maar zal die site bekijken, of ik er uit kom. Bedankt weer voor alle moeite
Kijk/lees even deze site (Engels) over evt. problemen met de flashplayer .Van hieruit is het vrij lastig te beoordelen wat er mis mee is het kan zowel de antivirussoftware alswel de veiligheidsinstellingen v.d. browser zijn die de active X besturingselementen blokkeert. Blijft de vraag,heb je die problemen met flashplayer altijd gehad en doet zich het probleem voor op meerdere sites? (zou ik 's uitproberen op b.v. YouTube)

Hallo,

Helaas OOK dit heeft niet gewerkt. Maar in ieder geval bedankt voor de moeite om mij even advies te geven.

Gr. Ashley
heb deze problemen nog nooit gehad.maar zal die site bekijken, of ik er uit kom. Bedankt weer voor alle moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan