Runtime fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

wietje21

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Hallo allemaal, wie kan er me zeggen wat ik moet doen met deze melding, "Runtime-fout" in regel 2,,
moet ik alles er opnieuw opzetten oftewel formateren of kan ik er zo iets aan doen, bij fout oplossing krijg ik telkens te horen toegang geweigerd.

Over welke software hebben we het hier dan en staat er nog extra informatie bij?

Geplaatst door wietje21
Hallo allemaal, wie kan er me zeggen wat ik moet doen met deze melding, "Runtime-fout" in regel 2,,
moet ik alles er opnieuw opzetten oftewel formateren of kan ik er zo iets aan doen, bij fout oplossing krijg ik telkens te horen toegang geweigerd.

Formateren lijkt me wat al te drastisch.;) Als je deze fouten krijgt terwijl je met Internet Explorer surft, hoef je alleen dit maar even te doen: ga in Internet Explorer naar Extra -> Internet-opties -> tabblad Geavanceerd en zorg dat er wél een vinkje staat voor 'Foutopsporing in scripts uitschakelen' en géén vinkje voor 'Melding van elke scriptfout weergeven'.

Buffy hartelijk bedankt het is opgelost door jou antwoord, de anderen mensen ook bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan