runtime-fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

apostel

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2002
Hoi allemaal

Tis weer een tijdje geleden maar ik heb weer wat voor nu ?!?
Dus is er maar één adres :thumb: ;)
Bij een vriend die op zen computer netbanking wil installeren krijgt hij altijd die melding en voort gaan is geen mogelijkheid hij laat niets verder zien !
De optie's die ik hier op de site al vond van :extra's geavanceerd ..... heb ik al toegepast en geen succes .
Iemand nog een voorstel ?
AL bedankt op voorhand !
O ja allemaal fijne kerst gewenst en vooral men maatje taz !!

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    15,1 KB · Weergaven: 28
zie bijlage!

Bijlagen

• foutje.jpg
    foutje.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 29
Dus zo staat het bij jou? AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK. Eventueel de pc herstarten.

Geplaatst door gezina
Dus zo staat het bij jou? AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK. Eventueel de pc herstarten.

da's helemaal goe!
:D

zo staat het

Geplaatst door gezina

Zo staat het inderdaad .
Reboot geen succes .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan