runtime-fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rojol

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Berichten
7
Telkens bij het veranderen van de ene website naar een andere website worden er "runtime-fouten" weergegeven. Steeds met andere foutcodes (cijfers).
Wanneer dit gebeurt wordt Iexplorer meestal afgesloten en kun je opnieuw proberen. Het beste resultaat om de website te openen is echter de computer opnieuw te starten. De foutmeldingen kan ik wel laten verdwijnen maar Iexplorer moet wel steeds opnieuw opgestart worden.
Er is geupdated virusscanner, firewall en spyware aanwezig.
 
Kijk eens of dit helpt: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven' en sluit de schermpjes met OK.

Spyware aanwezig? Mogelijk bedoel je antispyware-progje(s) :D
 
antw.

Ik zij toch al dat ik de fout meldingen wel kan laten verdwijnen, dus die vakjes in het geavanceerde menu heb ik wel goed staan. Toch wordt het programma iedere keer afgesloten.
 
Wat weinig info,

Heb je Win98/Me plaats de CD installeer java VM

Heb je XP ga naar www.sun.com en installeer:
Java Vm Ware.

Dit kan de oplossing zijn.
Of je hebt de Firewall blokkades laten aanleggen voor de verkeerde dingen, Soms zijn de verwijzingen onduidelijk, en niet thuis te brengen.

JvD
 
Mocht de tip van Kcnuts geen soelaas bieden plaats dan eens een Hijack This Log (ziet vaak nog spyware e.d. die andere progjes soms over het hoofd) met vermelding van het probleem, dat kan op een ander forum (www.antispywareoffensief.nl) waarmee Helpmij een samenwerkingsverband is aangegaan. lees dit eerst: klik > Hijackthis Logs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan