rusische site's

Status
Niet open voor verdere reacties.

pino23

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
hoi ik ben redelijk nieuw hier en heb een klein probleem ik denk met spyware .
Als ik met explorer op internet ga krijg ik vaak dat hij automatisch over springt naar rusische site's dit gebeurd een keer of 8 en daarna is alles weer gewoon heb hier al veel op geprobeerd met o.a : norman ,avg ,superantispyware en ook housecall.
Mischien is er iemand met het zelfde probleem of weet iemand een oplossing bij voorbaat mijn dank:thumb::d

Laatst bewerkt:
Bedoel je de russische versie van een site of random russische site's?

Het kan ook zo zijn dat je IE een beetje niet spoort. Installeer in dat geval een andere browser.
Ik kan je Google Chrome aanraden, maar Firefox en Oprah werken ook prima.

Greetz

Als je Russische sites krijgt, heeft dat niets te maken dat IE mogelijk niet zou sporen. Zou ieder geval even met CCleaner de tijdelijke bestanden laten opruimen en dan met de nodige spyware scanners scannen.

Laten we eerst eens proberen om het in IE optelossen.

als de accu van me fiat kapot is ga ik ook niet overstappen naar mercedes.

snap ik je pakt meteen de mercedes :rolleyes:

gebeurt het meteen als je start of pas na een tijdje kijk anders eens bij internet opties welke pagina je laad als je opstart.
google chrome is een afrader als je youtube gebruikt veel flash problemen, dan kan je beter google chromium gebruiken alot better :)

google chrome is een afrader als je youtube gebruikt veel flash problemen

Ik gebruik al een hele tijd standaard google chrome en ik kijk ontzettend veel filmpjes op youtube maar heb nog nooit een probleem gehad..

Zullen we even ontopic blijven, met de discussie over andere browsers wordt de vraagsteller niet mee geholpen.:rolleyes:

Bedoel je de russische versie van een site of random russische site's?

Het kan ook zo zijn dat je IE een beetje niet spoort. Installeer in dat geval een andere browser.
Ik kan je Google Chrome aanraden, maar Firefox en Oprah werken ook prima.

Greetz

firefox nog niet geprobeerd maar cccleaner al gebruikt rusischesite's zijn random en geen sex ofzo cd's en rand apparatuur en zo

snap ik je pakt meteen de mercedes :rolleyes:

gebeurt het meteen als je start of pas na een tijdje kijk anders eens bij internet opties welke pagina je laad als je opstart.
google chrome is een afrader als je youtube gebruikt veel flash problemen, dan kan je beter google chromium gebruiken alot better :)

gelijk als ik explorer op start bij opties staat gewoon m'n normale homepage.
En bedankt voor de vlotte reacties :P

Zullen we even ontopic blijven, met de discussie over andere browsers wordt de vraagsteller niet mee geholpen.:rolleyes:

ik heb de ie veranderd en mbam en heb nog geen last gehad dus bedankt allen voor de bijdrage en beschouw het als opgelost:thumb::thumb::P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan