Russische XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Ik heb een russische vriendin op bezoek (zal er niet verder op ingaan)

Maar ze zou willen een russische XP willen, ze denkt aan een patch of zo om russische letters te kunnen intikken. (ik zou dan russische tekens plakken op een toetsenbord)

Maar ik vind nergens een patch, ik weet zelf niet of dat mogelijk is, we hebben al naast de nederlandse XP geprobeerd m de russische er op te zetten, maar ik heb mogen een systeemherstel doen...

Ik zou ook eens willen weet waar die boot.ini is.

Didier

Taal voor XP betekent losse Russische versie kopen.
De boot.ini ? Gewoon op C.

boot.ini

heb boot.ini gezocht maar vind het niet.

er bestaat een MUI pakket voor engelse windows, bestaat die ook voor de nederlandse windows?

Didier

Bij Windows XP kun je niet zomaar even de taal veranderen, dat is Vista, waar dat bij bepaalde versies mogelijk is.

Boot.ini vind je zoals gezegd op C. Ga naar de Verkenner, klik op Extra, vervolgens op Mapopties, ga naar het tabblad Weergave, en haal het vinkje weg voor ''Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen''. Daarna zet je het bolletje voor Verborgen bestanden en mappen weergeven'' en klik je op Toepassen en OK. Zie je boot.ini nu wel?

Uitleg over MUI:
http://www.microsoft.com/globaldev/drintl/faqs/muifaq.mspx

Je kunt volgens mij wel Russisch gewoon toevoegen als toetsenbordtaal, bij de landinstellingen.

attachment.php

Bijlagen

• russisch.png
    russisch.png
    54,2 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt:
Russische letters typen kan wel, maar als Windows XP in het Russisch wilt, moet je de Russische versie kopen. Dat is het verschil.

Ook met XP is het mogelijk.

2e5l6w5.jpg

Heb net een leuk Russisch verhaaltje getypt. :p

hhhhmmmmmm

in kladblok lukt het wel, maar in haar ICQ lukt het dan weer niet.

Misschien best russischeXP kopen zeker hé.

Didier

Zorg er voor dat de standaard taal ingesteld staat op russisch, anders schakelt 'ie automatisch terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan