Rust legacy laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

thunder125

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2015
Hallo allemaal,

Misschien ken je de game Rust wel. Het is een survivalspel waar je moet overleven. Ik heb het nu gekocht en speel de legacy nu op mijn laptop, helaas wel met lag. Ik wil dus graag een laptop hebben die perfect werkt met Rust Legacy zonder lag. (Dus hoge FPS)

Laatst bewerkt:
Een laptop voor games is sowiso duurder en wanneer je wilt upgraden dan kan je zowel goed een nieuwe laptop kopen. Je kan ook een desktop pc kopen als je dat kan...

Heb je al geprobeerd om in Rust de resolutie naar beneden te brengen (bijvoorbeeld in plaats van 1600x900 naar 1280x720), en je instellingen ook naar beneden te brengen? (Graphics lager, lagere view distance etc.) Dat werkt ook negen van de tien keer.

Al gedaan. Opzich werkt het goed alleen als ik naar het bos kijk heb ik enorme lag.

Laatst bewerkt door een moderator:
CPu/GPU lag ;). Je laptop is te oud, aat staan dat laptops nowaday nog spelletjes kunne draaien. Nieuwe computer kopen is dus hier goed idee, en ik beveel echt aan een goede pc te kopen die je op je tafel kunt zetten aangezien die veel krachtiger kunnen zijn, en goedkoper om te upgraden.

Goedemorgen,

Welk budget heb je voor een nieuw notebook ? dat is eigenlijk wel van belang om te weten voor een goed advies te geven.

Deze laptops voldoen aan jouw eisen: klikkerdeklik! Een GTX860M en de GTX950M zouden deze game goed moeten kunnen draaien. Iedere processor hoger dan of gelijk aan gepositioneerd de Intel Core i5-4210H zou de videokaart bij kunnen houden.

@Modag

Ook al zou hij een lager budget hebben, hij stelt eisen. De laptops die ik noem voldoen aan zijn eisen. Als zijn budget niet toereikend is voor de eisen, dan had hij dit wel genoemd neem ik aan. Hij wil waarschijnlijk gewoon de opties weten en een indicatie krijgen wat hij precies kwijt zal zijn. Daarop maakt hij de afweging of hij het waard vindt.

Nja, eerst maar eens wachten op wat TS zal aangeven:p.

Het maakt me niet uit hoeveel het kost. Het gaat bij mij om wat voor soort laptop ik moet nemen wil deze game perfect werken.

Zou deze perfect werken? Klikdieklik

Laatst bewerkt door een moderator:
Die heeft inderdaad de juiste specificaties. Alleen is het een Acer. Ik raad je aan voor ASUS, MSI of Lenovo te gaan.

Hoi,

Denk dat deze zeker qua merk beter en hardware beter is wel iet duurder maar daar heb je ook wat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan