Rvzr-akamaihd.net pop up virus verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

petbar

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Hallo ,
Ik heb al een weekje last van dit virus. Bij het scannen met avast en malaware wordt dit virus
niet gevonden, ook niet met c cleaner. Het virus werkt alleen bij de Google Chrome browser, niet bij Internet explorer. Hoe kan ik dit virus er uit gooien. Graag uitgebreide uitleg want ik ben met mijn 73 jr. een dummy
op PC gebied, ben al blij dat ik er mee werken kan.
Al vast bedankt voor de hulp.

ccleaner is geen malware verwijder programma das gewoon voor cleanup van cookies en zo verder. wat je kan doen is in je antivirus het domein ingeven van het virus enhet laten blokkeren download ook een add blocker in chrome , popup blocker. en het is ook verstandig om een antivirus scan uit te voeren je kan op deze pagina http://www.kaspersky.com/virus-scanner een versie voor 30dagen uit proberen laat een volledige virus scan uitvoeren en dan zou je al een heel eindje verder graken.

De vraag is nog niet opgelost ondanks de voorgaande adviezen. Kaperski scant en vind een aantal bedreigingen maar voor het verwijderen ervan moet je je portemonnaie trekken, daar heb ik geen zin in.

Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

RSIT 32 bit (RSIT.exe)
RSIT 64 bit (RSITx64.exe)

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Het probleem lijkt nu te zijn opgelost. Malaware bytes gedownload. Het was free maar nu komen er meldingen dat de versie verlopen is, dus een beetje verlakkerij. Enfin na een scan 5 brdreigingen gevonden en opgeruimd. Probleem likt te zijn opgelost. Aan allen die goede raad hebben ingezonden mijn dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan