RW wordt weggeschreven als ROM

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinwijnand

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2008
Handen in het haar. Ik brand mijn films eenmalig op dvd-rw kijken en dan weer en nieuwe branden. Sinds een week oof 2 wordt alles weggeschreven naar DVD-ROM. Dus niet alleen images maar ook DVD files. Eerst gedacht aan de brander maar deze is vervangen intussen. Nero gedeinstalleerd en een nieuwe versie geinstalleerd dit had ook geen resulaat. Ik weet het niet meer. Wie kan me helpen?!
Verder draait nog Alcohol en Anydvd

alvast bedankt

Ehh, hóe de film wordt gebrand, daar ben je toch zelf bij op het moment dat je in Nero een keuze moet maken wát voor DVD Nero moet gaan branden. Als je daar kiest voor video DVD dan maakt Nero er toch geen ROM van?

Zie ook de bijlage.

Staat het selectievakje bij jou voor aanvang van het branden waar de rode pijl naartoe wijst, dan tja................... dan gaat het idd. mis.

Bijlagen

• dvd-video.jpg
    dvd-video.jpg
    67,7 KB · Weergaven: 47
Hallo bedankt voor je reactie,
Je zou gelijk hebben wanneer ik ISO zou branden. ook via het branden van Dvd files gaat het mis. IK ben verder aan het zoeken geweest en ik zag wat meldingen ove Dameon. Daar richt ik nu mijn pijlen op.

En inderdaad, op de een of andere manier wordt met Daemon in Alcoholeen vinkje gezet op een plekj waar je m niet wilt hebben.
Ik kan, ik ben gematigd positief, weer wissen!! ik kon bij andere threads iets dergelijks vinden

dank,allen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan