S&D problemen gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Hoi,

Spybot search & destroy heeft net de volgende problemen gevonden:

Windows Security Center.FirewallDisableNotify: Instellingen (Registerwijziging., nothing done)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify!=dword:0

Microsoft.WindowsSecurityCenter_disabled: Instellingen (Registerwijziging., nothing done)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wscsvc\Start!=W=2

Windows Security Center.AntiVirusDisableNotify: Instellingen (Registerwijziging., nothing done)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify!=dword:0

Kan ik ze repareren of verwijderen zonder problemen?

Alvast bedankt

Espoir

volgens mij staat er gewoon dat je geen firewall hebt en geen virus scanner....

:shocked:

Ik heb Norton anti virus 2006, hij is nu nog ingeschakeld. Ik heb ook de firewall van windows die ook ingeschakeld is!!!!!!
Nou kan ik ze toch repareren zonder problemen???:confused:

Bedankt

Espoir

ik weet er niet zo veel van maar letterlijk staat er :firewall opmerking staat uit :P
net zo als bij antivirus
meer kan ik er ook niet over zeggen, daarvoor zal iemand anders antwoord moeten geven

suc6:thumb:

Norton [maar ook mcafee en een aantal anderen] geven je bij de installatie de mogelijkheid [dit raden zij ook aan] om de Windows bescherming [die toch al erg mager is] uit te schakelen.... Als je daar op ok gedrukt hebt [wat verstandig is] krijg je van spybot steeds deze mededeling [als je rechts klikt op de foutmelding kun je ook instellen dat dit bij een volgende scan niet meer gemeld wordt]... er is hier dus niets aan de hand....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan