's nachts updaten | wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Hallo,

Ik vroeg me af of er een trucje/plug-in is om wordpress automatisch te laten updaten op een bepaalde tijd. Ik vind een heleboel auto-updaters maar daar kun je geen tijd op instellen! Ik wil namelijk liever niet dat mijn bezoekers niet op de site komen door een update en ik heb geen zin om steeds tot 12 uur 's nachts te wachten om te updaten ;):P

Eerlijk gezegd weet ik niet of hetgeen waar jij naar op zoek bent bestaat, maar ik denk ook niet dat het een goed idee is.
Stel dat bijv. midden in de nacht om 2:00u je plug-ins geüpdatet worden, maar in één van de updates zit een bug die je site plat gooit, dan zie je dat waarschijnlijk pas 's ochtends vroeg of nog later. In de tussentijd heeft je site wel een aantal uur plat gelegen, tot grote frustratie wellicht van je bezoekers.
Altijd je updates handmatig installeren en gelijk kijken of na de update alles nog goed werkt, dan kun je veel sneller actie ondernemen mocht het niet goed zijn gegaan.

Ik heb een aantal sites onder wordpress en ik update die gewoon handmatig. Het is zo gepiept en je bezoekers merken dat echt niet hoor.
Mij te link als je dat automatisch zou willen doen, want zoals mijn voorganger zeg, je bent er dan niet bij als er wat fout gaat, want ook jij ligt dan op bed. En zie je het de volgende dag pas.
Nee, zou niet slim zijn om dat te willen.

ja maar als ik handmatig update ligt mijn site 's middags of 's avond plat. Dan zijn er meer mensen op mijn site dan 'snachts en 's ochtens (en vroege middag). Ik heb al een paar keer gehad dat een update nog al lang duurde.
Maar bedankt voor de reactie :)

Oh? Over wat voor een update spreken we eigenlijk? gewoon een update van Worpdress van 3.5.1 naar 3.5.2 of ik noem maar wat.
Want dat is zo gepiept joh!

Maar ja, nu ik zo zit te denken. Ik maak gebruik van een DirectAdmin via een hosting, misschien dat jij het anders doet? Geen idee hoor, maar dan nog hoeft het toch niet zo lang te duren.....als je wordpress op je eigen pc hebt of zo. In een eigen server.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan