S.O.F 2 MP DEMO werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geen Naam

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2010
hallo,
Ik heb S.O.F2 op een nieuwe versie van Windows maar hij doet het niet.
Maar nu had ik hem bij een vriend op een ouder versie van Windows gezet en daar draait ie wel:confused:

heb jij vista?probeer dan eens rechtermuisknop op het icoontje en dan uitvoeren als administrator dat heefd bij mij geholpen maar daarna kreeg ik een probleem dat ik hem niet kon starten... just postte ik het hier en ze zeiden dat ik mn videokaart moest upgraden en dat werkte gelukkig. in die tussentijd heb ik al weer een ander spel gevonden dus ik heb daar bij sof geen problemen meer:thumb:

heb jij vista?probeer dan eens rechtermuisknop op het icoontje en dan uitvoeren als administrator dat heefd bij mij geholpen maar daarna kreeg ik een probleem dat ik hem niet kon starten... just postte ik het hier en ze zeiden dat ik mn videokaart moest upgraden en dat werkte gelukkig. in die tussentijd heb ik al weer een ander spel gevonden dus ik heb daar bij sof geen problemen meer:thumb:

Oke Dankje zal zo ff kijken of het lukt.

Wat lukt niet? de nieuwe installatie? Of is het probleem er nog na de nieuwe installatie?

En in de compatbiliteitsmodus dan?

Kan je instellen door met rechts op het icoon van het spel te klikken, kiezen voor eigenschappen en dan compatibiliteit. Stel die eens in op xp sp2 en probeer het dan nog eens.

En in de compatbiliteitsmodus dan?

Kan je instellen door met rechts op het icoon van het spel te klikken, kiezen voor eigenschappen en dan compatibiliteit. Stel die eens in op xp sp2 en probeer het dan nog eens.

moet je dat intikken ergens want al doe ik dat kan ik kiezen tussen alle versies en dat staat er niet tussen.

Zou er gewoon tussen moeten staan, in ieder geval een xp versie.

Maak anders eens een screen.

Probeer eens je SOF2MP-Test.exe te hernoemen naar SOF2MP.exe.

Klinkt misschien raar, maar heeft bij mij wel gewerkt

Greetzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan