s-video output

• Onderwerp starter Onderwerp starter gnoe2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gnoe2

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
Ik heb onlangs een draadloos zendsysteem aangeschaft. Product werkt naar behoren op bijv een dvd speler. Maar het werkt niet op de s-video uitgang, waarvoor het juist nodig is. Als de tv als 2e scherm word aangesloten op de pc via s-video doet het ook niets. Dus de gpu zal dan wel geen signaal geven. Het betreft een xfx 8800 gt.
Alvast bedankt

waarschijnlijk moet ik je terleurstellen, hij doet het waarschijnlijk wel als je de normale VGA-monitor eraf haald en alleen de S-video aansluit. Zo werkte het bij mij in ieder geval wel op de tv. Maar dit is niet wat je wilt begrijp ik.

ik heb ook ergens gelezen dat het wel moet lukken als je 2 identieke videokaarten hebt. dat is dus een duur grapje..

Dus 1. je sluit je tv aan als monitor op je pc (werkt ook) zonder andere uitgangen van je videokaart te gebruiken.

of 2. je doet een gok en koopt nog een geforce 8800gt.. :eek:

voor wat voor doeleinden wil je het gebruiken?

Een extra kaart zit er voor zo iets inderdaad niet in. Ik wil gedownloade films kunnen kijken op de tv beneden zonder ze op een dvd te branden. Een wat oudere pc die we hier hebben staan met een 6600 en windows xp geeft wel het signaal, maar ik heb de andere pc nodig om het mee af te spelen.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand anders eventueel een andere oplossing?, of is er verder gewoon geen mogelijkheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan