S-video signal pakt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersje

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Hallo,

Ik heb kort geleden mijn PC weer moeten formatteren en hierdoor dus al mijn settings kwijt. Ik gebruik dmv een s-video kabel om de films op mijn tv te kijken.

Normal gesproken zet ik de Signal op Netherlands G/Pal , apply en dan is het geregeld. Maar voor 1 of ander manier, wanneer ik op apply druk, springt het telkens terug op de signal Any M/NTSC

Dit is mij nooit voorgekomen, ik heb vaak genoeg deze settings opnieuw moeten doen en het werkte altijd.

Nieuwste driver zit er ook op.

Ook nadat ik heb geformatteerd krijg ik telkens wanneer ik de PC opstart dat hij naar de hardware PCI Device zoekt en deze niet kan vinden en niet kan installeren. Ik zet hem welk telkens uit bij apparaatbeheer maar hij blijft telkens ernaar zoeken wanneer ik PC opstart. Misschien hier iets mee te maken?

Ik gebruik windows XP met SP3

Alvast bedankt

ik heb de pc maar geformatteerd... pci device not found heb ik niet meer, heb nu meteen alleen de driver van de geluidskaart geinstalleerd. En wat betreft de tv-out, ligt toch echt aan de nieuwste driver... de driver die op cd stond, kreeg ik gewoon beeld op mun tv, alleen wat op mijn pc scherm stond was wat donkerder... zodra ik de nieuwste driver erop gooide kreeg ik het probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan