S3 twister Packard Bell Igo 2165 en Quake III Arena problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Onnozel

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2001
Hallo,

Ik heb een Igo 2165 labtop met 32 MB S3 Twister grafische kaart. Mijn probleem is dat ik ondanks het proberen van alle mogelijke drivers voor deze grafische kaart Quake III niet soepel kan laten draaien. Het grootste probleem is dat zodra er een netwerkverbinding is in Quake, dat ik de controle over de muis en het toetsenbord verlies, dat die zeg maar telkens blijft hangen. En na een tijdje hangt Quake helemaal waarop ik de hele pc moet laten crashen om weer wat te kunnen doen.

Op de Packard Bell site zijn ze zeer cooperatief, maar ze kunnen mij niet helpen. de systeemeisen voor Quake zijn grafische kaart van 16 MB en ik heb drie keer zoveel Ram als geeist. Ook de Athlon 1600 XP zou voldoende moeten zijn.

Wie kan mij helpen om Quake op het netwerk fatsoenlijk aan de praat te krijgen??

O ja, ik praat over een lokaal netwerk, dus mijn ping is beslist niet het probleem!

Bij voorbaat dank!

Onnozel

Als een videokaart met 16 MB de minimale vereiste is dan is jouw kaart niet echt ruim voldoende ofzo. Minimale vereiste houdt meer in dat het spel draait en net speelbaar is op minimale details en resolutie dan dat het soepel draait.
Probeer gewoon alle details weg te halen en de resolutie minimaal te zetten, anders vrees ik dat het gewoon niet soepel zal draaien...

Bedankt voor je tip. Je filosofie klopt aardig echter andere games die veel zwaarder zijn draaien wel goed. Maar ik heb de handschoen in de ring gegooid en de labtop te koop aangeboden. In ieder geval bedankt voor je reactie!

Onnozel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan