s3grapihcs instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vladimir

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2005
Ik zal even uitgebreid mijn probleen bij jullie neerleggen. Ik heb xp-pro. Ik krijg regelmatig de melding :uw beeldschermstuurprogramma werkt niet naar behoren s3sav4. Alles word dan groot weergegeven en dan moet ik alles afsluiten en opnieuw opstarten. Daarna is alles ok. Dit gebeurt enkele malen per dag. Nu ben ik al zover dat ik weet dat ik een nieuwe driver moet instaleren van s3graphics. Maar als ik dat doe dan gaat alles goed. Het downloaden is geen probleem. Maar als de wizard voor instaleren begint krijg ik de melding: kan niet instaleren kijk in windows directory (-1)->c>\windows\s3iscfg.log.

Kan de driver dus niet instaleren maar is wel de goede. Wie weet iets?:(

Die werkt net zo goed, komt van de originele bron en is....gratis:)
Heeft weliswaar geen helpdesk maar daar heb je Helpmij voor.

ok , heb blijkbaar hetzelde voor
heb al gedownload wat jullie zijden voor het probleem maar weet niet goed wat doen ermee
lijkt me dat ik niets kan installeren ofzo , heeft iemand meer uitleg voor me ??

groetjes

ok , heb blijkbaar hetzelde voor
heb al gedownload wat jullie zijden voor het probleem maar weet niet goed wat doen ermee
lijkt me dat ik niets kan installeren ofzo , heeft iemand meer uitleg voor me ??

groetjes
Welkom op Helpmij. :)

Misschien is het beter om zelf even een topic te openen.
Wat je nu doet is een twee jaar oud topic omhoog halen.

dit snap ik ook dat dit topic 2 jaar oud is maar de mensen kunnen dan ook beter snappen over wat het gaat he :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan