S4 Mini Kitkat update?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Hoi iedereen,

Ik heb een unbranded Samsung Galaxy S4 Mini GT-I9195 LTE.
Nu heb ik op google gezocht voor de kitkat update. Ik heb daar gelezen dat de branded vodafone en t-mobile de update al hebben ontvangen. Ook ben ik deze afbeelding tegengekomen:
samsung-galaxy-s3-android-4-4-kitkat-update-gecancelled.jpg

Daar staat dat de update al wel voltooid is. Via de mobiel zelf en kies kan ik het niet updaten naar android kitkat. Op dit moment heb ik android versie 4.2.2.

Zouden jullie weten waarom ik m'n mobiel nog niet kan updaten?

Alvast bedankt!

zou je *#1234# willen intoetsen bij telefoon en dan wat er staat hier neer zetten

Dankjewel voor de snelle reactie.

Ik heb een screenshot gemaakt:
Screenshot_2014-09-22-22-47-08.png

Als het goed is heb je een black edition en is hij van O2 in Duitsland branded de update zou je al moeten hebben ontvangen
Nu kun je een twee dingen doen:
- Contact opnemen met samsung
- Zelf de rom er op flashen met odin

Ik zou eerst de bovenste optie proberen, want bij het flashen met odin zitten kleine risico's alhoewel dat wel meevalt het is geen custom rom die je er op wilt zetten

Laatst bewerkt:
Dankjewel

Ik heb besloten om samsung te mailen maar toen ik op verzenden drukte kreeg ik deze error:
Invalid request - Request sent without session

Ik heb alle verplichten velden goed ingevuld.

Ik heb deze pagina gebruikt om te mailen: https://e-contactus.samsung.com/nl/#/technical

Klopt het dat mn bericht nu niet verzonden is?

EDIT!:

Ik had gister contact opgenomen met de online chat. Die hebben mij doorverwezen naar een samsung service point. Ben na school ff langs gegaan en die hebben mij geholpen. Android 4.4.2 staat nu op mn mobiel.

Nu krijg ik alleen wel om de zoveel minuten een berichtje onderin me scherm waar staat: Kan nu niet downloaden, probeer later opnieuw.

Dit is behoorlijk irritant. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen want ik heb geen idee wat het is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan