s5 mini blijft oude mail binnehalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

remyd83

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2016
Goedemorgen,

Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Heb email van Ziggo (voorheen UPC) en sinds enige tijd de S5 mini.

Het probleem is nu dat mijn telefoon telkens oude mail blijft binnenhalen (hoogstwaarschijnlijk omdat ze op de ziggo server blijven staan). Pas zodra ze daar verwijderd zijn halt hij ze niet meer binnen. Het vreemde is dat ik hier op mijn tablet en vorige telefoon geen last van had.

Zodra de mail binnen gehaald is op mijn tel en ik deze verwijder halt hij hem vervolgens weer opnieuw binnen als 'nieuwe' mail.

Heb al bij instellingen gekeken, maar kan echt helemaal niets vinden.

Weet iemand de oplossing ?

Bvd !

Hallo remyd83.

Je zegt er niet bij welke mail je hebt ik ga uit van Windows live mail. :p Dit kan waarschijnlijk komen doordat je per ongeluk 2 keer de accounts heb toegevoegd.

Dit kun je doen om de 2e account weg te krijgen:
Open Windows Live Mail
Indien je er nog geen Menubalk boven hebt staan ; Druk op ALT + M en klik op "Menubalk Weergeven".
Daarna Klik je op "Extra" en klik je op "Accounts".
Hierna Komt het schermpje tevoorschijn:

Klik 1 keer op het account waar geen "(standaardaccount)" achter staat en klik daarna 1 keer op verwijderen, als het goed is krijg je geen dubbele emails meer binnen. Succes.

Hartelijk dank voor je bericht. Gebruik gewoon de standard email app zeg maar welke op de telefoon zit.

Heb echter maar 1 account geactiveerd staan ?

of je bedoelt op de computer zelf ? misschien dat daar windows live mail en outlook ofzo geactiveerd zijn .. Bedoel je dat ? Excuus voor de onwetendheid haha

Ja probeer eens op je computer iets uit te vinden als je die hebt. Er zijn zoveel standaard email apps. Ik weet niet welke je hebt.

Gewoon de voorgeprogrammeerde email app op de Samsung telefoons. App = envelop met rood circeltje in het midden waarin een wit apestaartje staat ...

Ik ga eens kijken. In ieder geval hartelijk dank voor de hulp.

Indien andere mensen nog suggesties hebben houd ik mij aanbevolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan