SA loopt vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2008
Berichten
2
Hallo iedereen ,

Ik heb San Andreas voor de pc, en heb gister car mods erin gezet .
Toen ik SA opstartte liep hij bij het laden vast.
Toen heb ik alle car mods er weer uitgehaald maar NU DOET SA HET NOG STEEDS NIET.
Ik heb al veel tips gevolgt zoals verwijder de savegames en download ze opnieuw , ga naar img tool en doe Rebould Archive , maar hij doet het nog steeds niet.
Toen heb ik een New Game gestart een bleef sa weer vast lopen bij het midden van het laden.
Wie weet wat ik moet doen ?
 
bij de meeste mods loopt dat spel vast.
ik denk dat het een herinstlatie woord van gta sa
dus eerst het hele spel verwijderen en herinstaleren zie dan of het probleem verholpen is.
 
Als je de Mods met San Andreas Mod Instaler hebt geinstaleerd en je spel doet het daarna niet meer, en je hebt de mod weer met SAMI d'r uit gehaald, dan zet sami een verkeerd file in gta3.img terug.

Wat ik doe is het orginele gta3.img ook in een andere map plaatsen en als een mod niet werkt vervang ik de gemodde .DFF en .TXD (die staan in het gta3.img bestand die ik weer open met IMGTOOL) bestanden met de orginele .DFF en .TXD bestanden (die rip je uit het orginele gta3.img bestand en dan VERVANG je dan, niet eerst verwijderen en dan er opnieuw bij plaatsen, dan loopt SA ook vast).

IMGTOOL is hier te downloaden:http://files.gtainside.com/downloads/ftp/1119238910_imgtool20.zip

Gr. Kasper
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan