Safari - Kan formulier op een website niet invullen......

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreovic

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
111
Goedendag,

Ik heb gisteren Safari geïnstalleerd ipv Firefox.
Nu heeft mijn dochter een website waar ze wilt inloggen, en moet ze in het invulveld haar gebruikersnaam/wachtwoord invoeren.
Helaas krijg je via toetsenbord niks ingevuld krijgen in het invulveld.....er verschijnt niks!

Ik heb dit ook nog even met Firefox geprobeerd, en daar krijg ik de gegevens wel ingevuld.
Waar zou dit aan kunnen liggen? .......Laatste Java/Flash is geinstaleerd.

Bedankt voor het antwoord!
 
Hallo Droevic. Safari is best oke. Het enige wat ik me nu kan bedenken is dat er iets met cookies kan zijn. Wellicht lost dit iets op. Succes ermee. ;) Klik
 
Ik heb de cookies verwijderd, maar het heeft nog niet geholpen......
 
Ik zei wellicht iets met cookies, sorry, ik had duidelijker moeten zijn. Het is dus het accepteren van cookies.

[h=3]Categorie 1 – Strikt noodzakelijke cookies[/h]Deze cookies zijn noodzakelijk om op onze websites te surfen en de functies te gebruiken. Zonder deze cookies zijn voorzieningen als winkelmandjes en elektronisch betalen niet mogelijk.

Zou dit het dan kunnen zijn.

Klik hier en lees deze.
 
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet de oplossing.
Persoonlijk denk ik dat het iets met JAVA is, toch heb ik de laatste versie ge installeerd.
 
Als het gewoon een HTML formulier is (een link naar de probleemsite zou kunnen helpen) dan kan het onmogelijk aan Java liggen. Als zelfs schrijven in het formulier niet lukt dan lijken cookies me trouwens ook een onwaarschijnlijke oorzaak.
 
Oh oke dat zou dus ook nog kunnen. Dan is er wellicht iets met java. Is er misschien iets blijven hangen en niet volledig verwijderd dan volg dit stappenplan. Nooit geschoten is altijd mis. Succes met deze uninstall.

Klik.

Onderin staan nog wat linkjes met filmpjes. ;)
 
Ik heb het in Safari geprobeerd. Ik heb het eens bekeken en wat zie ik. Bij mij lukt het dus ook niet. Op andere browsers lukt het perfect.

Dan zal die site de safari niet ondersteunen. Conclusie dat spel werkt niet op Safari. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan