Safari probleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik gebruik sinds kort safari als browser en ik vind het een erg mooie browser.

maar ik zit met een paar probleempjes.

namelijk als ik een nieuw venster open of een koppeling in een nieuw venster open dan opent hij dit venster in een klein formaat. eerst opende hij alles gwoon gemaximaliseerd, zo wil ik het nu weer hebben maar ik krijg het niet meer terug. weet iemand hoe ik dat moet doen?

mijn andere probleem is de sneltoets op mijn muis. ik heb 2 extra toetsen op mijn muis zitten 1 voor volgende en 1 voor vorige pagina. maar als ik die knoppen gebruik dan gaat hij 2x naar volgende/vorige ondanks dat ik maar 1x klik. weet iemand hoe dit kan? mijn firefox en IE doen wel normaal als ik klik met die muis knoppen.

mvg mij.

Antwoord op je 2e vraag:
Dit kun je waarschijnlijk veranderen bij je muisopties in control panel, (configuratiescherm NL)
Maar misschien is het een probleem bij je browser opties.... deed hij het wel gewoon bij een andere browser die je gebruikte? Probeer hem eens uit op een andere PC. Als hij het dan wel doet weet je in ieder geval dat het niet aan je muis ligt maar aan je instellingen. Als hij het zelfde doet denk ik dat het aan je muis ligt.... probeer het maar eens...

bij firefix en IE doen mijn muisknoppen wel normaal alleen bij safari dus niet...

heb safari overigens opnieuw geinstalleerd maar de muisknoppen gaan nog steed 2x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan