Safe undelete

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneeuw

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Berichten
25
Weet iemand of je met het programma Safe undelete ook de harde schijf kunt wissen of alleen Windows?

En enig idee hoe dit te dowloaden? Als ik het google met 'safe undelete download' kom ik op heel veel verschillende keuzemogelijkheden uit.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand of je met het programma Safe undelete ook de harde schijf kunt wissen of alleen Windows?

En enig idee hoe dit te dowloaden? Als ik het google met 'safe undelete download' kom ik op heel veel verschillende keuzemogelijkheden uit.

Ik ken het niet, maar zo ver ik weet kun je een harde schijf al dan niet met Windows
alleen echt helemaal wissen door middel van een Format.
 
Hoe bedoel je dat precies, format?


Dit is hét belangrijke commando om te fomatteren resp. je hardeschijf weer in maagdelijke conditie te brengen.
Voor de uitleg en de opties zoek maar even op Google, ik heb nu geen gelegenheid noch zin
om hier nader op in te gaan.
Ik meen, dat als je Windows opnieuw installeert dat dan het proces automatisch verloopt.
Maar er hangt nog zoveel meesamen.
Zet je Windows gewoon op je harde schijf of verdeel je die schijf (partities) wat zeer aanbevelenswaardig is, ten minste als je de ruimte er voor hebt.
Zoek ook hier maar wat over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan