Safebrowing google website verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maartenv87

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
Sinds 2 juni 2009 geeft Google safebrowing aan dat mijn website malware bevat.
Ik heb toen direct stappen ondernomen en er voor gezorgd dat de host alle bestanden op de ftp verwijderde en er dan een propere versie opgezet.
Nu ondertussen 12 dagen later geeft Google echter nog steeds deze waarschuwing als mensen naar mijn site surfen.
Op de diagnose pagina staat volgend tekstje: "De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-06-02."
http://safebrowsing.clients.google..../website/begin.html&client=googlechrome&hl=nl

Weet iemand hoe ik google opnieuw mijn website kan laten onderzoeken of hoe dat ik de safebrowsing waarschuwing weg krijg?

Bedankt..

Het beste kun je 'n account openen op http://www.google.nl/webmasters/
(Kies voor Hulpprogramma's voor webmasters)
Meld je site aan volgens de instructies. Daarna kun je 'n verzoek tot heroverweging indienen (Reconsideration request, 't is net veranderd en nog niet helemaal vertaald kennelijk...)
Meestal is 't dan snel weer in orde. Succes!

Via de link krijg ik de volgende info:

Wat is de huidige status van users.telenet.be/sbstuilt/2008?

Deze site wordt momenteel niet aangemerkt als verdacht.

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?

Google heeft deze site in de afgelopen 90 dagen niet bezocht.

Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?

Het lijkt erop dat users.telenet.be/sbstuilt/2008 in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.

Heeft deze site malware gehost?

Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

Heb op het googleforum om uitleg gevraagd. De website is opnieuw gecontroleerd en is nu terug in orde.

Toch bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan