Sagem My 401z Thema's

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobiej

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
hallo,
ik zou de Sagem My 401Z willen kopen, maar ik kan nergens vinden als ik er andere thema's enzo op kan zetten. en dat zou ik wel graag weten. weet mss iemand als dit kan?
bedankt

hallo,
ik zou de Sagem My 401Z willen kopen, maar ik kan nergens vinden als ik er andere thema's enzo op kan zetten. en dat zou ik wel graag weten. weet mss iemand als dit kan?
bedankt

eey ik heb de sagem my401z het is in alle mogelijke wegen een top toestel maar alleen de filmpjes zijn niet super goeie kwaliteit ik heb hem gekogt voor 60,- euro dus ik heb er meteen een MICRO SD KAAARTJE van 1gigabyte bij gekogt vor 16,- euro je kan ermee bluetoote filme footos maake ja kan 3 x zoom en in foto niet in film zoomen je kan geluid opmnemen mp3speler als je het geluid op stand 3 zet(3 streepjes in de mp3 speler) heb je goede kwaliteit+ luide muziek-------- wat die themas betreft je kan via de mini usb aansliyting op de onderkant van je mobiel op de pc aansluiten maar ookmet een bluetooth usb stick connecte en eeen micro sd kaartje dus in je pc plugge.
je kan dus ook zelf bepalen wwelke themas je doet zlef je agtergrond instelle - screensaver- en ringtones-van smsm mms oproepen fax email oproep gemist toetstonen etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan