Hallo,
Ik heb een Sagem My401Z, werkt prima alleen de videorecorder werkt niet zoals hij zou moeten werken.
Ik heb een Micro SD kaart van 2GB, en dat zou betekenen dat ik zolang kon opnemen totdat mijn
geheugenkaart vol is. Alleen hij stopt na ongeveer 20 seconden met opnemen, ondanks mijn
instellingen:
Ik ga naar het menu en kies voor de Camera.
Daar kies ik voor Opties en dan voor Ga naar video
Als ik in de "videorecorder" ben, ga ik weer naar Opties en kies ik voor Groottebeperking waar ik kan
kiezen uit 2 opties:
MMS-Indeling en Geen.
Ik kies voor "Geen" groottebeperking.
Dan ga ik weer via opties en kies ik voor "Nieuwe video's opslaan in.."
Ook daar heb ik 2 opties, /Mijn kaart/Mijn video's en /Mobiel/Mijn video's.
Ik kies voor /Mijn kaart/Mijn video's. En heb de map Mijn video's aangemaakt op mijn geheugenkaart.
Wat ik ook probeer, hij blijft 20 seconden opnemen, terwijl hier geen limiet op hoort te zitten.
Wie kan mij helpen? ik wil graag langer beeld opnemen dan 20 seconden.
Ik heb een Sagem My401Z, werkt prima alleen de videorecorder werkt niet zoals hij zou moeten werken.
Ik heb een Micro SD kaart van 2GB, en dat zou betekenen dat ik zolang kon opnemen totdat mijn
geheugenkaart vol is. Alleen hij stopt na ongeveer 20 seconden met opnemen, ondanks mijn
instellingen:
Ik ga naar het menu en kies voor de Camera.
Daar kies ik voor Opties en dan voor Ga naar video
Als ik in de "videorecorder" ben, ga ik weer naar Opties en kies ik voor Groottebeperking waar ik kan
kiezen uit 2 opties:
MMS-Indeling en Geen.
Ik kies voor "Geen" groottebeperking.
Dan ga ik weer via opties en kies ik voor "Nieuwe video's opslaan in.."
Ook daar heb ik 2 opties, /Mijn kaart/Mijn video's en /Mobiel/Mijn video's.
Ik kies voor /Mijn kaart/Mijn video's. En heb de map Mijn video's aangemaakt op mijn geheugenkaart.
Wat ik ook probeer, hij blijft 20 seconden opnemen, terwijl hier geen limiet op hoort te zitten.
Wie kan mij helpen? ik wil graag langer beeld opnemen dan 20 seconden.