Saints Row 2 blijft pijltje omhoog doen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niek de Wildt

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
De titel omschrijft het probleem al een beetje.
Het spel start netjes op, hapert ook niet ofzo want mijn pc moet het net goed kunnen trekken.
Maar zodra je bij het hoofdmenu komt blijft hij maar omhoog scrollen (zelfde effect als pijltje omhoog ingedrukt houden) terwijl ik jullie kan verzekeren dat mijn toetsenbord niet blijft hangen...
Ik kan gewoon een keuze maken uit het menu door op het juiste moment op enter te drukken, en ik kan het omhoog scrollen ook tegen gaan door snel achter elkaar op pijltje naar beneden te rammen.
Maar als ik vervolgens een keuze maak, dan opent hij gewoon het volgende menu zoals het hoort maar dan kan ik opeens helemaal geen keuzes meer maken, in de zin van, ik kan wel op knoppen drukken maar er gebeurd niks (de muziek en de beweging op de achtergrond van het menu gaan overigens wel gewoon door alsof er niks aan de hand is) dus ben ik genoodzaakt om alt + tab te doen en via ctrl + alt + del het spel af te sluiten.

Het is een gedownload spel, maar ik kan me niet voorstellen dat dat de reden is, ik hoop dat jullie niet kinderachtig doen en me desondanks toch willen helpen.

Bvd, Niek

Laatst bewerkt:
tja ik heb het probleem zelf ook en ik weet ook niet wat ik er aan moet doen. misschien ligt het aan de drivers ofzo

mijn specs

-geforce 8600 MGT 512mb
-c2d t5550 1,83 ghz
-samsung mh500li (500gb hdd)
-driver van nvidia: 179
-dx10
-3,2 gb ram

heb jij misschien ongeveer dezelfde specs of dezelfde videokaart of driver ofzo?

tja ik heb het probleem zelf ook en ik weet ook niet wat ik er aan moet doen. misschien ligt het aan de drivers ofzo

mijn specs

-geforce 8600 MGT 512mb
-c2d t5550 1,83 ghz
-samsung mh500li (500gb hdd)
-driver van nvidia: 179
-dx10
-3,2 gb ram

heb jij misschien ongeveer dezelfde specs of dezelfde videokaart of driver ofzo?

mijn specs:

Dell 8300
Intel Pentium 4
2,8GHz (single core)
2gb werkgeheugen
6800XT ik dacht 128mb waar check ik dit?
ik denk driver 175.19 (zo heet de map in de NVIDIA map op C schijf) waar check ik dit?
Widows XP sp3 met direct-x 9c denk ik he.

ik heb geenidee of het spel nu wel werkt want kheb saints row 2 niet meer...
ik kan hem wel downloaden maar dat kan denk ik wel een paar maandjes duren

@Henk, dat zegt dan wel veel over je internet. OF je moet gewoon een betere torrent nemen.

@ TS,
Check even of er misschien een stuur/pedalen/joystick aan je pc is gekoppelt. Ik had hetzelfde probleem wel eens bij andere spellen als ik vergeten was om mijn racestuurtje weer uit te zetten.

dat lijkt me wel heel sterk want ik heb 3 verschillende versies gebruikt 1 van een vriend 1 torrent en 1 met grabit maar alle 3 deden ze het niet :p

ohja kheb ook niets gekoppeld maar kweet niet of niek dat wel heeft dat zou idd wel wat kunnen zeggen :D

bedankt voor je reactie :)

@Henk, dat zegt dan wel veel over je internet. OF je moet gewoon een betere torrent nemen.

@ TS,
Check even of er misschien een stuur/pedalen/joystick aan je pc is gekoppelt. Ik had hetzelfde probleem wel eens bij andere spellen als ik vergeten was om mijn racestuurtje weer uit te zetten.

Je bent vedomme geniaal!
Dat was hem, heel hartelijk bedankt allemaal:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan